pondělí 20. listopadu 2017

Víkend s klukama v Liberci

No, původně jsem si myslela, že o našem podzimním Liberci napíšu i nějaký delší text, ale vzhledem k tomu, kolik času už uplynulo a jak rychle se blíží Vánoce, tak myslím, že ve finále budu ráda, že jsem byla schopná dát dohromady těch téměř 80 fotek.
Tři dny v Liberci jsme si opravdu užili, kromě velkých atrakcí (vodní řádění v Babylonu, miliony zajímavých věcí v IQlandii, lanovka na Ještěd) kluky moc bavily i "menší" věci. Kupříkladu tramvaje. :)
A doufám, že se tam ještě někdy dostaneme, klidně i v létě, myslím, že máme pořád co objevovat!

Fotky TU (na klik)


5 komentářů:

  1. Pěkné fotky, vydařený výlet, že ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi! Zase určitš někam vyrazíme, tenhle víkend se nám povedl... :)

      Vymazat
  2. Jéé, Liberec <3 a káva nad oblaky!:-)
    Mrzí mě, že u robota v iqlandii byl nával, Kryštof si s ním krásně pokecal. Jak tak koukám asi jsme měli štěstí...
    P.S:mám radost, že jste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užili jsme si to fakt moc, a to i přes horší počasí druhý i třetí den. A měli jsme štěstí i s tím penzionem, ta poloha pět minut od všeho byla naprosto geniální, byla jsem ráda, že se nemusím nikam dopravovat autem... Příště klidně léto, trochu turistiky a budou zase jiné zážitky. <3

      Vymazat